dimarts, 11 de desembre del 2007

BENVINGUTS!!!

Ei gent!!! Ja tinc nou bloc, bé més que nou és que ara tinc bloc. Espero que us agradi i que gaudiu al màxim d'aquest "pedazo" de bloc. A veure com surt que jo per aquestes coses modernetes sóc una mica peix.

A partir d'avui podreu gaudir de notícies, comentaris, historietes... relacionades sobretot amb Àfrica. A casa, em diuen que des de que hi vaig anar hi tinc una obsessió. Tenint en compte que hi ha molta gent obsessionada en coses pitjors i entenent que la paraula "obsessió" sovint pot semblar negativa, jo simplement diria que tinc una simpatia especial cap aquest continent i que sovint m'agrada compartir-la amb els que m'envolten.

A més espero que hi trobeu cosetes sobre música, cinema, viatges, futbol, bàsquet, vaja de tot allò que mínimament en pugui o vulgui parlar.

Salut!!!

Pot ser la flipada només em dura uns dies i amb aquest missatge s'acaba tot. Ja veurem.

5 comentaris:

David Cuadros Tallón ha dit...

Ieeeeeepa! Acabo de rebre el teu correu on convidaves a visitar el teu bloc i, pel que puc veure, SÓC EL PRIMER EN DEIXAR UN COMENTARI!

Bé, espero que ens deixis coses interessants per saber i per aprendre. I no dubtis que farem un seguiment del que aquí succeeixi.

Sort i ànims!

P.D.: En breu tindràs un enllaç al meu bloc (http://canvideposicio.blogspot.com).
P.D.2: Si vols, pensa que també em faria il·lusió aparèixer al teu.

letobladioblada ha dit...

ei cuqueeeeeet
xd
ja ho he vist i en això de internet sóc una viciada ja ho saps així que cada dia que comentis, comentari meu que tindràs
jaja
que m'he fet expressament una conta per poder-te comentar (però no tinc blog, ja tinc prou vici amb el flog xdd)
apa ara et trucarà la mama per aviam si demà voleu venir a dinar
així que ins dmà i sinó, fins dilluns

P.D:albeeert!d'aquí un mes faig 17 anys, apa compra'm un gosset
jajajaja

Unknown ha dit...

Clar que si Albert!
Així m'agrada, apostant per la tecnologia y els nous formats de comunicació.

Ben fet! per aquí tendrás un fidel seguidor al teu blog.
Per cert, el link a Turijobs que has posat.... en fi.... encara tinc la llagrimeta..

Una abraçada desde Lisboa!
I esperem més cosetes!

Xavi

Ton ha dit...

Et felicito la iniciativa.
Endavant, segueix fent camí i... FORÇA ÀFRICA!

Unknown ha dit...

Hola a tothom!

Simplement dir que m'agrada l'iniciativa que has tingut, i que serà millor quan abans poguem discutir de diferents temes, tot aportant els nostres diferents punts de vista.

Salut!